Az ATALIAN egyet jelent a szakértelemmel, amelynek erőssége abban a tényben rejlik, hogy a széleskörű szolgáltatásai mellett complimentary üzletágat is bevezetett a piacra (Takarítás, Műszaki karbantartás és üzemeltetés, Vagyonvédelem, Recepciós szolgáltatások, Energia menedzsment, Kertészeti szolgáltatások, Kiépítési és kisebb kivitelezési munkálatok). Köszönhetően az cég egyedülálló struktúrájának, az ATALIAN számos szolgáltatással tudja segíteni ügyfeleit, lehetővé téve ezzel, hogy csak a saját fő tevékenységükre tudjanak fókuszálni.
Az ATALIAN speciális szakértői hálózatát a multi-service és multi-technológiai üzletágainak belső szabályzata szerint alakította ki, Minőségi- és Környezetvédelmi-, valamint Munkavédelmi Szabályzatok és Előírások, ISO-minősítések figyelembevételével, munkavállalói folyamatos képzése mellett. Ezek együttesen kiemelkedő eredményeket realizálnak egy magasabb minőségi szolgáltatásban, optimális szolgáltatási díjazás mellett.
Minden egyes ügyfelünk igénye más és más aszerint, hogy melyik szektorban tevékenykednek, mi a földrajzi elhelyezkedésük, vagy hogy milyen céges struktúrában működnek. Ez az amiért az ATALIAN megoldásai személyre szabottak; hogy minden ügyféligényt tökéletesen ki tudjanak szolgálni. A sales tendereinktől és a csapataink összeállításától kezdve, a szervezeten át, a felhasznált eszközökön és módszereken keresztül, egészen az uniformisig, valamint az értékelési és riportálási eszközeinkkel együttvéve, minden amit ügyfeleink számára nyújtunk, igényre szabottan biztosítjuk.
Az ATALIAN kifejlesztett egy belső IT eszközt, amely átlátható értékelési rendszert biztosít az ügyfelek számára a szolgáltatások minőségére vonatkozóan. Ez a software lehetőséget biztosít gyors hibaelhárításokra, és folyamatmenedzsment kialakítására az ügyfeleinkkel. Az ATALIAN ezen felül kialakított egy belső innovációs csapatot, amely 100%-ban arra fókuszál, hogy innovatív javaslatokat dolgozzon ki és hasznos megoldásokat vezessen be az ügyfelei számára a szolgáltatási helyszíneken.
Az ATALIAN kivételes eszközökkel rendelkezik a valós idejű monitoring és a nyomon követhetőség területein a szolgáltatás nyújtása során. Ezek az eszközök elérhetőek az ügyfeleink számára, hogy értékelni tudják az ATALIAN által nyújtott szolgáltatásokat, valamint ellenőrizni tudják a kötelezettségvállalásaink teljesítését.
Az ATALIAN csatlakozott az ENSZ Globális Megállapodásához, majd a vállalaton belüli sokféleség elvének érvényesítéséről szóló egyezményhez is (French Diversity Charter). Az ATALIAN egészségvédelmi, biztonság és környezetvédelmi szabályozási folyamatait a legelismertebb nemzetközi normákhoz igazította (OHSAS 18001, ISO 14001). Az Eco Vadis az ATALIAN-t az egyik leghatékonyabb szolgáltató céggé minősítette a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, ahol a cégünk a szektoron belüli top 10%-ba sorolható.